رستوران با غذای فرنگی|رستوران های خارجی در تهران|رستوران در تهران

رستوران با غذای فرنگی؛تهران امروز ترکیبی از بافت قدیمی و بافت مدرن است.به همین دلیل، اگر تصمیم دارید به دنبال رستوران خوب در تهران باشید، گزینه های زیادی روی میز است، از رستوران های سنتی و غذاهای استثنایی ایرانی گرفته تا رستوران های اروپایی مدرن و رستوران با غذای خارجی.

همه چیز بستگی به این دارد که چه چیزی در ذهن دارید و چه روزی را می خواهید بگذرانید. در بین بهترین رستوران سنتی تهران، برخی مکان ها بسته به علاقه و نیاز شما می توانند دنج و آرام یا شلوغ و پر سر و صدا باشند.

 

غذاهای بین المللی چیست؟

غذاهای بین المللی به سنت ها و شیوه های آشپزی مناطق و کشورهای مختلف در سراسر جهان اشاره دارد. آنها با مواد منحصر به فرد، روش های پخت و پز و تأثیرات فرهنگی مشخص می شوند که به طعم ها و بافت های متمایز هر غذا کمک می کند.

 

l/رستوران با غذای فرنگی

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارائه خدمات با ما در تماس باشید.

شاید عجیب به نظر برسد، اما برای انتخاب رستوران شیک در تهران برای صرف غذا در تنهایی یا با دوستان خود، ابتدا باید بدانید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید.

البته انتخاب های شما زیاد است. از آنجا که در تهران انواع و اقسام رستوران های مناسب برای همه ی سلیقه ها و نیاز وجود دارد از کباب گرفته تا کافه رستوران.

 

رستوران های جهانی چه ویژگی هایی دارند؟

غذا خوردن در رستوران ها یک پدیده بین المللی محبوب، مهم و رو به رشد است. به هرجایی که سفر می‌کنید، افرادی از هر قومیت، ملیت، سن، گروه‌های اجتماعی-اقتصادی و هر دو جنس را می‌توان مشاهده کرد که در موسسات مستقل، محلی یا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای چندواحدی با مارک قوی در حال خوردن و نوشیدن هستند. بازار بین‌المللی رستوران‌ها از تعدادی روند سود می‌برد، از جمله افزایش درآمد قابل تصرف شخصی و محیطی اوقات فراغت که در آن بسیاری از مصرف‌کنندگان بیشتر غذا می‌خورند. مفهوم اصلی رستوران امروزه مشابه با پیشینیان خود است و می‌توان آن را به عنوان مکانی تعریف کرد که در آن نوشیدنی‌ها یا وعده‌های غذایی را می‌توان، معمولاً برای پول، توسط عموم تهیه کرد.

با این حال، این تعریف کلی از رستوران، تنوع انواع رستوران را پنهان می کند. تقسیم بندی انواع رستوران ها به روش های مختلف امکان پذیر است. برای مثال، می توان بر اساس ویژگی های مصرف کنندگان از جمله سن، جنسیت، قومیت و سبک زندگی تمایز قائل شد. عناصر مفهومی مانند موقعیت جغرافیایی، منو، سبک خدمات و قیمت؛ و با توجه به ساختارهای مالکیت. رستوران ها از نظر کیفیت امکانات و لذت کلی از تجربه بررسی می شوند.

 

امکانات

با استفاده از یک چک لیست استاندارد، سه جنبه اصلی ساختمان وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

آ. نظافت و بهداشت. یک رستوران جهانی باید همیشه بی عیب و نقص باشد.

ب شرایط فیزیکی. یک رستوران جهانی هرگز نباید کهنه باشد.

ج محل. یک رستوران جهانی باید موقعیت مکانی خوبی داشته باشد.

محیط، دکور و چیدمان رستوران نیز بر تجربه غذاخوری تاثیر می گذارد. بر اصالت دستور العمل ها نیز تأکید زیادی شده است. پیچیدگی ارائه و سازگاری تیم خدمات نیز گنجانده شده است.

ست میز ، و بنابراین، هنگامی که به دنبال یک کلاس جهانی هستید، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید:

بر اساس محصولات رستورانی

آ. نوشیدنی در سرویس باشگاه سرو می شود

ب منو منحصر به فرد است

ج طعم و کیفیت غذا فوق العاده است

بر اساس امکانات رستوران

آ. کد لباس کارکنان به خوبی با موضوع رستوران رستوران-یونیفرم مطابقت دارد

ب دکوراسیون اتاق غذاخوری به خوبی با محیط هماهنگ می شود روش های متعددی برای طبقه بندی یک رستوران بین المللی وجود دارد. معمولا یک رستوران بین المللی یا جهانی برای رسیدن به چنین موقعیتی بررسی می شود. رتبه بندی رستوران برتر می تواند به معنای موفقیت یا شکست برای یک رستوران باشد، به ویژه زمانی که توسط منابع تأثیرگذاری مانند میشلن اعطا شود.

 

شناخت ویژگی های یک رستوران خوب

احتمالاً هیچ رستورانی موفق نخواهد شد که واقعاً هر مهمان را صد در صد متقاعد کند زیرا سلیقه ها برای این کار بسیار متفاوت است.

برخی از افراد محیطی دنج و دنج را ترجیح می دهند، برخی دیگر مبلمان مدرن و شیک را ترجیح می دهند. در حالی که برخی از مردم به این واقعیت اهمیت می دهند که با پول نسبتاً کمی سهم بزرگی را دریافت می کنند، برخی دیگر تنقلات کوچک و جذاب را ترجیح می دهند که از مواد منتخب تهیه شده باشد.

 

ویژگی های کلی که گویای کیفیت یک رستوران است

ویترین بیرونی

مهمان می تواند حتی قبل از اینکه وارد رستوران شود، اولین برداشت را داشته باشد. ویترین بیرونی که در آن منو یا حداقل عصاره ای از آن ارائه می شود، نقش مهمی ایفا می کند. با استفاده از این ویترین به عنوان نماد ضرب المثل، مهمان می تواند از غذاهای عرضه شده و سطح قیمت مطلع شود. ویترین تمیز و با طراحی جذاب دعوت کننده است و به کیفیت خوب امیدوار است. همین امر در مورد بقیه قسمت های بیرونی و ورودی خدمات مدیریت املاک نیز صدق می کند.

 f/رستوران با غذای فرنگی

تعداد مهمانان

اصولا یک رستوران خوب هم بازدید خوبی دارد. اکثر مهمانان برای ناهار یا شام و در آخر هفته ها از یک رستوران دیدن می کنند، بنابراین یک رستوران خالی در اوایل بعد از ظهر غیر معمول نیست. جنبه دیگر این است که این رستوران چه مدت در اطراف بوده است. به عنوان مثال، رستوران‌های تازه افتتاح شده معمولاً در ابتدا بازدید خوبی دارند زیرا بسیاری می‌خواهند پیشنهاد جدید را امتحان کنند.

بهداشت، یک معیار ضروری برای یک رستوران خوب، بهداشت است. سرنخ عطری است که میهمان هنگام ورود به رستوران استشمام می کند.

نمایش دادن، یک رستوران خوب بوی غذای خوش طعمی می دهد، در حالی که هوای کهنه و بوی چربی سرخ کردنی کهنه و گندیده نشانه خوبی نیست. سرنخ دیگر میزهاست که باید تمیز و مرتب باشند. داشتن یک رستوران تمیز به محیط زیست کمک می کند.

کارکنان، حتی بهترین آشپز هم نمی تواند کار زیادی انجام دهد اگر کارکنان حس خوب را خراب کنند. در غذا، پرسنل خوش برخوردی که به مهمان خوش آمد می گویند، با دقت با آنها رفتار می کنند و با آنها خداحافظی می کنند، امری مسلم است.

محدوده منو، نشانه یک رستوران خوب یک منوی قابل مدیریت است که با تغییر منوهای روزانه یا هفتگی متناسب با فصل تکمیل می شود.

 

ویژگی هایی که باید در یک رستوران خوب به دنبال آنها باشید

برخی ویژگی ها یک رستوران خوب شهر تهران را از یک رستوران معمولی متمایز می کند. این ویژگی ها کمک می کند تا میزهای پر از مشتریان راضی در یک رستوران خوب نگهداری شود. اگر کسب‌وکار کوچک شما صاحب یک رستوران باشد، با دانستن برخی از ویژگی‌هایی که باید داشته باشد، شانس ایجاد تجارت تکراری و سود پایدار را افزایش می‌دهد. این مقاله ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد که مطمئناً در یک رستوران در تهران خواهید یافت.

مدیریت صحیح کسب و کار. یک صاحب رستوران خوب جنبه تجاری رستوران را به درستی مدیریت می کند، که این شانس را افزایش می دهد که بتواند غذا و خدمات با کیفیت ثابتی ارائه دهد. همچنین می‌تواند به افزایش سود کسب‌وکار کوچک شما با اجرای صحیح رستوران شما کمک کند. شما باید امور مالی رستوران خود را مدیریت کنید، سوابق خوبی داشته باشید و در مورد الزامات قانونی مانند مالیات و بازرسی های بهداشتی به روز باشید. برای شروع، با پرداخت به موقع به فروشندگان، خطر تمام شدن آیتم های منو را کاهش می دهد.

هر رستورانی باید به مرتب بودنش بستگی داشته باشد. تمیز بودن یک رستوران ضروری است، زیرا این امر می تواند بر ایمنی کارکنان و مشتریان تأثیر بگذارد. رستوران اصلا نباید بدون رستوران مناسب باز باشد. مطمئن شوید که محل سرویس و غذاخوری شما همیشه خشک است.

خدمات خوب. حتی اگر غذاهای عالی در رستوران خود سرو کنید، اگر افرادی که این غذا ها را برای مشتریان سرو می کنند دوستانه یا مودب این کار را انجام ندهند ، یک رستوران نمی تواند دوام زیادی داشته باشد . اگر رستورانی خدمات عالی اما غذای متوسطی داشته باشد، گاهی اوقات می توانند به راحتی به ایجاد روابط با مشتریان اعتماد کنند.

قیمت های مناسبی دارد. یک رستوران همیشه باید قیمت مناسبی برای غذای خود داشته باشد. اگر رژیم غذایی شما نسبت به طعم و مزه اش گران باشد، علاقه مشتریان را از دست خواهند داد.

یک رستوران خوب باید در نظر داشته باشد که موقعیت مکانی آن چگونه است. برای هر شرکت غذاخوری باید هیجان انگیز و راحت باشد. در صورت لزوم، آنها باید به خوبی طراحی شوند، با میز و صندلی مناسب، نورهای گرم و سرگرمی خوب ظاهری زیبا داشته باشند.

برای حفظ یک رستوران برای مدت طولانی تر، آنها باید در نهایت شروع به ساختن برند خود کنند. با یک لوگوی خوب می توانند ادامه دهند. ما می‌توانیم از دستمال‌ها یا بشقاب‌های نوشیدنی شخصی‌سازی‌شده با چاپ آرم آنها استفاده کنیم. هرچه افراد بیشتر لوگوی خود را به خاطر بسپارند، هنگام صرف غذا در رستوران شما بیشتر می‌شوند و رستوران شما را با غذای خوب یا هر چیزی که به یاد می‌آورند مرتبط می‌کنند.

امکانات ایمن یک رستوران عالی علاوه بر اینکه به مشتریان و بازدیدکنندگان خود فکر می کند، سلامت کارکنان خود را نیز در نظر می گیرد. بسیار مهم است که رستوران فقط تجهیزات ایمن داشته باشد تا به کارمندان اجازه دهد غذای خوب را بدون هیچ مشکلی به قسمت های خود تحویل دهند. بنابراین، هر شرکت خوب همیشه به سلامت کارکنان خود نیز اهمیت می دهد

 

انتظار دارید وقتی پول خود را صرف غذا خوردن در یک رستوران در شهر تهران می ‌کنید، تجربه ‌ای داشته باشید که معمولاً در خانه به دست نمی‌آورید. شما می خواهید زمان خوبی برای لذت بردن و قدردانی از محیط زیبای رستوران داشته باشید. از سوی دیگر، اگر صاحب یک رستوران هستید، می‌خواهید اقداماتی را انجام دهید که به اندازه کافی مشتریان شما را خشنود کند تا آنها را به عنوان مشتریان خوشحالی برگرداند که می‌توانند این خبر را منتشر کنند و حتی مشتریان بیشتری جذب کنند.

  برای اطلاع بیشتر از تهیه غذا محرم و بهترین رستوران های تهران برای تولد  و رستوران سنتی با قلیان   بر روی آن کلیک کنید. 

غذا و نوشیدنی در ایران

غذاها و نوشیدنی های سنتی در ایران منعکس کننده ریشه های سنتی است، با توجه به جغرافیای هر منطقه و اقلیم های مختلف ایران تنوعی در سراسر ایران دیده می شود.

ناهار و شام از وعده های اصلی هستند. برنج و نان پایه غذا هستند و به مقدار زیاد مصرف می شوند. خورش‌های گوشتی با انواع سبزی‌ها، کله پاچه‌ها و میوه‌های تازه برای روزهای مختلف هفته به روش‌های مختلف تهیه می‌شوند.

متأسفانه گیاهخواری احتمالاً برای پیدا کردن مکانی که غذای کاملاً گیاهی سرو می کند دشوار است. در رستوران‌های محبوب توریستی، بسیاری از سرآشپزها می‌توانند یک غذای گیاهی درست کنند، و چنین غذایی را بخواهند.

رستوران ها منویی را در اختیار شما قرار می دهند که بیشتر اوقات به دو زبان است. چندین غذا وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از ورود به ایران بدانید زیرا مصرف زیادی دارند. در ادامه می توانید چند کلمه و عبارت مفید برای غذا و نوشیدنی در ایران را بیابید.

 

 رستوران ها

رستوران هایی با انواع غذاها و نوشیدنی ها در همه جا یافت می شود. اگرچه رستوران های مدرن، ایتالیایی، فست فود و ساندویچ وجود دارد، رستوران های سنتی بیش از گذشته محبوب شده اند، منوها تنوع زیادی دارند و قیمت ها منصفانه است.

 d/رستوران با غذای فرنگی

رستوران های سطح بالا

میهمانان معمولاً رستوران را جایی می بینند که برای یک تجربه عالی به آنجا بروند، زیرا افراد دیگر در حال آشپزی هستند و از شما مهمان نوازی می کنند. برای اینکه یک رستوران این کار را انجام دهد و همچنان یک تجارت قابل دوام باشد، باید مانند یک کارخانه عمل کند.

یک رستوران باید ثابت باشد، به این معنی که باید آنچه را که میهمانان می‌خواهند تجربه کنند را با اطمینان تولید کند، زیرا در غیر این صورت به جای دیگری می‌روند. این به این دلیل است که حاشیه‌ها در صنعت رستوران‌داری کم است.

در غذاهای گران‌قیمت، مشکل پیچیده‌تر می‌شود، زیرا هزینه‌های اضافی زیاد است و غذا پیچیده است. هر غذا معمولاً دارای اجزای زیادی است، و دستور پخت هر جزء اغلب دارای مواد و تکنیک های متعددی است. تولید یک غذای پیچیده به گونه ای که به خوبی درک شود، به خوبی توصیف شود و قابل اعتماد باشد.

هر کسی این را می‌داند که برای اولین بار سعی کرده است یک املت فرانسوی عالی (خامه‌ای و در آستانه ست شدن در داخل اما نه مایع، اما بیرون کاملاً بدون رنگ) بپزد.

آشپزها فقط از طریق آموزش گسترده چنین دانشی را به دست می‌آورند، و غذاهای پیشرفته از نظر دانش ضمنی به ویژه مورد نیاز است.

 

سازگاری و کارایی

برای اینکه رستوران های سطح بالا در تولید غذاهای پیچیده هم کارآمد و هم ثابت باشند، افرادی که در این موسسات کار می کنند باید پختن غذاهای مشابه را زیاد تمرین کنند. یک رستوران کارآمد و ثابت نه تنها از نظر اقتصادی بهتر کار می کند، بلکه مکان آسان تری برای کار است.

نوآوری عدم قطعیت را در نحوه کار (و کار با یکدیگر)، زمان‌بندی فرآیندها، دانش ضمنی و زنجیره‌های تامین ایجاد می‌کند. این امر ناگزیر باعث اتلاف، شکست، ناسازگاری و استرس می شود.

هنگامی که مصرف کنندگان انتظار یک غذای عالی را دارند، نوآوری حتی سخت تر است، همانطور که در غذاهای گران قیمت انجام می دهند. برای یک رستوران گران‌قیمت، این بدان معناست که منابع بیشتری (زمان، تلاش، پول، محصول) باید صرف تصفیه کردن غذاهای جدید قبل از رفتن به منو شوند. در عمل، این اغلب به این معنی است که برای ایجاد، تجهیز و استخدام یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه آشپزی برای حمایت از یک کسب و کار رستوران نسبتا کم حاشیه هزینه قابل توجهی وجود دارد.

 

مدل های کسب و کار پایدار

در آشپزی، نوآوری به طور کلی فقط با رازداری محافظت می شود، دانش ضمنی اهمیت نامتناسبی دارد و نوآوری ها عمر کوتاهی دارند. در حالی که در سایر صنایع، نوآوری توسط حق ثبت اختراع محافظت می شود، دانش صریح برای تولید اهمیت بیشتری دارد و می توان از نوآوری ها برای مدت طولانی تری بهره برداری کرد.

  برای اطلاع بیشتر ازکترینگ سازمان ها وشرکت ها  و فست فود های میدان هروی  و بهترین رستوران سنتی تهران  و رستوران خوب در تهران  بر روی آن کلیک کنید. 

 

بهترین غذاهای ایرانی

1. انواع کباب

مردم ایران عاشق کباب هستند. آن را یک غذای لوکس و لذیذ می دانند و در مناسبت ها و مراسم خاص سرو می کنند. انواع کباب از انواع مختلف گوشت مانند کباب جوجه که گوشت مرغ است، کباب کوبیده، شیشلیک، چنجه کباب، برگ کباب و ... تهیه می شود که شیشلیک و برگ کباب از لوکس ترین و خوشمزه ترین آن ها هستند که دنده گوسفندی و گوسفندی است. گوشت کنارش نوع خاصی از کباب در شهرهای شمالی ایران نیز وجود دارد که مردم آن را با ترکیب گردو، سس انار و مقداری سبزی مصرف می کنند. نام آن تورش کباب به معنی کباب ترش است.

2. قرمه سبزی

قورمه سبزی یکی از بهترین غذاهای ایرانی با شهرت جهانی است که با برنج سرو می شود. احتمالاً در رستوران های ایرانی در سرتاسر دنیا آن را چشیده اید، اما نوع ساخت آن در ایران به دلیل مواد تازه کاملاً متفاوت است. این غذا از سبزی های تازه، پیاز، حبوبات، گوشت و ادویه های مخصوص ایرانی درست می شود. تقریباً در هر رستوران ایرانی می‌توانید آن را پیدا کنید

3. فسنجان

فسنجان یا فسنجون یک غذای ایرانی بسیار لذیذ با طعم ترش و شیرین و شهرت بین المللی مانند قورمه سبزی است. مواد تشکیل دهنده آن گردو، سس انار، شکر و مرغ یا کوفته است. فسنجان یک غذای ملی ایرانی است اما مردم مناطق مختلف آن را با طعم های متفاوت درست می کنند. مردم این غذا را با برنج سرو می کنند.

 

   برای اطلاع بیشتر از رستوران با غذای فرنگی  و رستوران اصیل ایرانی هروی و رستوران شیک در تهران بر روی آن کلیک کنید.

 

4. دیزی

دیزی یکی از غذاهای محبوب و دوست داشتنی در ایران است. این شامل بسیاری از مواد مانند گوشت، نخود، سیب زمینی، یک تکه گوشت گوسفند، گوجه فرنگی، پیاز، سس گوجه فرنگی و ادویه جات است. اکثر رستوران ها این غذا را در ظروف مخصوص که شبیه فنجان های بزرگ هستند سرو می کنند. خوردن دیزی روش خاص خود را دارد که شامل ریختن آب آن و له کردن آن با له های کوچکی است که سر سفره آورده می شود. مردم معمولا این غذا را با نان، ترشی و پیاز خام میل می کنند.

5. قلیه ماهی

قلیه ماهی غذایی است که شبیه قورمه سبزی است اما طعم آن بسیار متفاوت است. اگر به دنبال یکی از بهترین غذاهای ایرانی در شهرهای جنوبی هستید، این غذا را امتحان کنید. ایرانی ها آن را با ماهی، سیر، تمر هندی، سبزی مخصوص و ادویه درست می کنند. نسخه واقعی این غذا تند و تند است اما مردم در اکثر شهرها به جز شهرهای جنوبی آن را کمتر تند می کنند. گاهی به جای ماهی از میگو استفاده می کنند و به آن قلیه میگو می گویند که در زبان فارسی به میگو گفته می شود.

6. بقالا قاتوق

بازدید از شهرهای شمالی ایران نه تنها شامل دیدن مکان های دیدنی بلکه خوردن غذاهای جذاب نیز می شود. باقله قاتوق یکی از این غذاهاست که از حبوبات، سیر، شوید، تخم مرغ و ادویه در برخی از ظروف سفالی درست می شود. مردم شمالی این غذا را بیشتر با برنج سرو می کنند اما می توانید با نان هم میل کنید. همچنین یکی از محبوب ترین غذاهای شمالی در ایران است.

7. آش رشته

آش رشته یک غذای ایرانی است که ظاهری شبیه آش دارد و شامل لوبیا، نخود، عدس، نوع خاصی از رشته، سبزی و پیاز است. یکی از بهترین غذاهای ایرانی است که برای افراد گیاهخوار و کسانی که در هوای سرد یک غذای گرم سالم میل می کنند بسیار مناسب است. ایرانی ها این غذا را با کشک، نوعی کشک خاص و پیاز سرخ شده، نعناع و سیر سرو می کنند. بعضی ها این غذا را برای سال نو ایرانی که در اولین روز بهار است درست می کنند.

8. تهچین

ته چین یکی از بهترین غذاهای ایرانی است که تقریبا همه ایرانی ها آن را دوست دارند. مردم تهچین را با برنج، تخم مرغ، ماست، زعفران، زرشک و تکه های مرغ در تنور یا روی اجاق درست می کنند. این در واقع یک کیک برنجی است که پس از پخته شدن در بشقاب برگردانده می شود. دارای پوسته ترد طلایی است که در بین ایرانیان بسیار محبوب و محبوب است. اکثر مردم این غذا را با ماست یا سالاد سرو می کنند. گاهی افراد این غذا را به جای مرغ یا با بادمجان درست می کنند. همچنین یکی دیگر از غذاهایی است که ایرانیان در مراسم خود درست می کنند.

 

 برای اطلاع از رزو میز و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در سایت ما عضو شوید یا با رستوران باران تماس بگیرید.

مجموعه رستوران و سفره خانه سنتی باران وقع در میدان هروی ، بلوار گلزار دارای فضایی بسیار زیبا تلفیقی از طرحهای سنتی و مدرن دارای سه طبقه که بصورت مجزا به سه قسمت به  ترتیب از طبقه دوم کافه و سفره خانه سنتی و طبقه اول رستوران شیک باران و طبقه همکف قسمت کترینگ و ارائه سرویس پذیرایی در منزل و یا مکان مد نظر مشتریان می باشد

تماس با ما

آرس و تلفن :

تهران_ میدان هروی _ بلوار گلزار _ بعد از کوچه 15 _ رستوران باران
تلفن : 02122527151