رستوران با موسیقی زنده درپاسداران|رستوران باموسیقی

رستوران با موسیقی زنده درپاسداران ؛ عاشق موسیقی زنده هستید ، ما بهترین رستوران‌ ها را با موسیقی زنده برای شما پیدا کرده‌ایم.در اینجا بهترین رستوران‌ ها با شب‌ های موسیقی زنده در پایتخت وجود دارند.

رستوران‌هایی که موسیقی زنده دارند بهترین‌های دو جهان را با هم دیگر ترکیب می‌کنند. مانند افزودن شکلات به موز است: سالم و در عین حال بسیار خوشمزه. در رستوران با موسیقی زنده می‌توانید از کنسرت نشسته و خوردن یک غذای خوشمزه نهایت لذت را ببرید، به جای ایستادن، له شدن توسط جمعیت و عرق کردن مثل اینکه در سونا هستید. شرکت در کنسرت در رستوران بهترین راه برای قطع ارتباط از روال و داشتن اوقاتی خوب است. از یک وعده غذایی لذیذ و خوب در میان سازها، نت ها و آکوردهای خوب لذت ببرید.

غذاخوری‌های امروزی بیش از یک وعده غذایی انتظار دارند. آنها خواستار تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی هستند. موسیقی مناسب فضای رستوران را بهبود می بخشد.

واقعیت این است که پخش موسیقی در رستوران میدان هروی می تواند تجربه غذا خوردن را برای مشتری شما بهبود بخشد. موسیقی که به شیوه ای مناسب پخش می شود، اضطراب اجتماعی را تسکین می دهد، به پوشاندن آنچه در میز بعدی صحبت می کنند کمک می کند، و زمینه آرامش بخشی را برای نوع سرعتی که می خواهید برای وعده غذایی آنها تنظیم کنید، فراهم می کند.

 

 s/رستوران با موسیقی زنده درپاسداران

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارائه خدمات با ما در تماس باشید.

 

چقدر به صداهای رستوران خود توجه می کنید؟

موسیقی رستوران نقش مهمی در تجربه کلی مهمان دارد. تحقیقات زیادی وجود دارد که از این نظریه حمایت می کند که موسیقی رستوران به طور مستقیم بر ادراک طعم افراد تأثیر می گذارد.

یک مطالعه به‌ویژه گزارش داد که «گوش دادن به منظره‌ای با صدای کمتر می‌تواند به تأکید بر نت‌های تلخ در یک تافی تلخ و شیرین کمک کند، در حالی که گوش دادن به منظره‌ای با صدای بلندتر شیرینی آن را نشان می‌دهد».

موسیقی پس‌زمینه رستوران همچنین می‌تواند بر سرعت مصرف غذا و نوشیدنی توسط مشتریان و همچنین کیفیت و کمیت خرید و بلعیدن آنها تأثیر بگذارد.

در زیر دستورالعمل هایی برای انتخاب موسیقی رستورانی موفق در رستوران خود خواهید یافت، از جمله:

پنج روش برتر برای استفاده از موسیقی رستوران به عنوان ابزاری برای افزایش فروش

 

مزایای پخش جریانی

تعیین اینکه چه زمانی موسیقی زنده انتخاب مناسبی است

اگر موسیقی مناسب شما نیست به کجا کمک کنید

نحوه انتخاب سیستم صوتی مناسب برای کسب و کار

سروری که غذای خود را برای ناهارخوری ها می آورد

موسیقی و غذا در فرهنگ ها و در طول تاریخ با هم جفت شده اند.

با این حال، برخلاف دکوراسیون رستوران شما، انتخاب های موسیقی نباید ثابت بماند. شما می خواهید حجم، سرعت و ژانر را با عوامل مختلفی در سراسر سرویس رستوران خود تطبیق دهید.

 

5 راه برای استفاده از موسیقی رستوران برای تأثیرگذاری بر فروش

 

1. سرعت و تمپو را تنظیم کنید

این به همان اندازه ساده است. مطالعات نشان می‌دهد که آهنگ سریع‌تر باعث می‌شود افراد سریع‌تر غذا بخورند.

ایجاد احساس عجله در مردم هرگز هدف نیست، اما اگر رستوران شما کوچک است و برای بالا نگه داشتن سود به گردش مالی بالایی نیاز دارد، موسیقی با سرعت بیشتر می تواند کمک کند.

از طرف دیگر، کاهش سرعت آن می تواند باعث شود مهمانان شما به اندازه کافی برای یک کیک دیگر، یک فنجان قهوه یا دسر درنگ کنند.

در حالی که هیچ قانون ثابتی برای سرعت وجود ندارد، مهم است که از تأثیرات آن بر رفتار مهمان آگاه باشید. سرعتی که برای موسیقی شام خود انتخاب می کنید باید با تأثیری که می خواهید روی مهمانان داشته باشید تعیین شود. این بستگی به نوع رستوران شما دارد.

   برای اطلاع بیشتر از رستوران خوب در میدان هروی  و رستوران با موسیقی زنده در پاسداران و رستوران با موسیقی زنده  بر روی آن کلیک کنید.

 

2. بازی با حجم

بیایید با بدیهی شروع کنیم. اگر موسیقی شما خیلی بلند باشد، مردم را از خود دور می کند.

اما چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که موسیقی آرام نیز می تواند مردم را از خود دور کند زیرا این تصور را ایجاد می کند که رستوران شما در حال آماده شدن برای بسته شدن است.

در بین این دو افراط، تأثیرات حجم به همان اندازه که با سرعت و ژانر هستند ساده نیستند. سن و جنسیت بر ترجیحات افراد در مورد حجم تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که افراد جوان‌تر در هنگام بلندتر بودن موسیقی بیشتر مستعد ماندن هستند در حالی که افراد مسن‌تر در مکان‌هایی که موسیقی فقط در پس‌زمینه است می‌مانند.

 r/رستوران با موسیقی زنده درپاسداران

3. انتخاب های موسیقی خود را در برند نگه دارید

ژانر موسیقی می تواند تأثیر زیادی بر نحوه درک افراد از برند شما داشته باشد و بر میزان تمایل آنها برای صرف غذا و نوشیدنی تأثیر بگذارد.

مهمترین چیز این است که موسیقی را انتخاب کنید که با فضای کلی رستوران شما مطابقت داشته باشد. یک رشته مشترک داشته باشید که انتخاب های موسیقی شما را به هم مرتبط می کند، اما تنوع کافی برای جلوگیری از کهنه شدن حال و هوا.

 

4. انتخاب های موسیقی خود را با زمان روز تطبیق دهید

زمان روز بر میزان صدا، سرعت و ژانر موسیقی تأثیر می گذارد. یک جمعیت ناهار در منطقه تجاری ممکن است برای حفظ حریم خصوصی و بدون ایجاد مانع از مکالمه، موسیقی با سرعت بیشتری را با صدای متوسط بخوانند. هنگامی که به سرویس شام می روید، همان رستوران ممکن است یک لیست پخش کمی بلندتر و کندتر بخواهد فکر کنید.

 

5. انتخاب موسیقی برای اندازه جمعیت

بدن انسان چیز شگفت انگیزی است. آیا می دانستید که ما به طور طبیعی تنها با حضور در اتاق، تقریباً 0.3db صدا را جذب می کنیم؟

معنی آن این است که می‌توانید جلو بروید و وقتی رستورانتان ظرفیتش را دارد، دکمه ولوم را یک درجه بالا ببرید، سپس وقتی مکان شلوغ نیست، آن را پایین بیاورید.

 

رستوران من چه نوع موسیقی باید پخش کند؟

در واقع، آنچه برای بازی انتخاب می‌کنید می‌تواند تأثیر عمیقی بر میزان چرخش میز شما داشته باشد. تحقیقات انجام شده در دانشگاه آکسفورد نشان می دهد که:

موسیقی بلند با سرعت سریع، افراد را تشویق می‌کند که سریع‌تر غذا بخورند، اما از غذای خود کمتر لذت ببرند، و حتی شاید اشتهای کمتری داشته باشند.

موسیقی ملایم با ضرب آهنگ آهسته‌تر غذاخوری‌ها را تشویق می‌کند تا سرعت خود را کاهش دهند و طولانی‌تر بمانند در نتیجه چرخش‌های میز کمتر می‌شود  اما معمولاً بیشتر سفارش می‌دهند.

نت‌های بلند معمولاً با حس شیرینی همراه هستند و می‌توانند آن را تشدید کنند.

نت های طنین دار می توانند احساس تلخی را برانگیزند.

بسیاری از این نتایج بخشی از سیستم عصبی پاراسمپاتیک ما هستند. هر چه بیشتر آشفته باشیم، احتمال بیشتری وجود دارد که حس «جنگ یا گریز» در ما ایجاد شود و اشتهای طبیعی ما را کاهش دهد.

مهم نیست که چه سبک موسیقی می نوازید، مطمئن شوید که شخصیت رستوران شما را منعکس می کند. این بدان معنا نیست که شخصیت شما یا کارکنان شما  یا حتی مشتریان شما -بلکه شخصیت خود برند رستوران شماست.

 

از خودت بپرسد:

سطح انرژی خدمات ما چقدر است؟

چه نوع فردی منوی ما را در خانه خود طبخ می کند؟

دکور نشان دهنده چه نوع فردی است؟

و آنها به چه نوع موسیقی گوش می دهند؟

   برای اطلاع بیشتر از رستوران با غذای فرنگی  و رستوران اصیل ایرانی هروی و رستوران شیک در تهران بر روی آن کلیک کنید.

 

f/رستوران با موسیقی زنده درپاسداران

چقدر برای موسیقی رستوران بلند است؟

در حقیقت، بسیاری از رستوران‌ها و بارها نسبت به فضایی که اشغال می‌کنند، موسیقی را با صدای بلند پخش می‌کنند، که منجر به این نتیجه‌گیری نادرست می‌شود که سکوت بهتر است. ترفند این است که به سادگی سطح دسی بل را حفظ کنید که برای مشتریان شما (و کارمندانی که باید ساعت های بیشتری را در معرض آن سپری کنند) راحت باشد.

سطح نویز حدود 70 دسی بل (از جمله صدای محیط) برای رستوران معمولی شما مناسب است و این  برای حفظ مکالمه عالی است، اما از صدای نامطلوب به عنوان "صدای پس زمینه" جلوگیری می کند.

مردم فقط برای غذا به رستوران نمی روند. آنها به دنبال تجربه گذراندن زمان آرامش در حین صرف غذای مورد علاقه خود هستند. و همه چیز برای تبدیل این تجربه به بهترین حالت ممکن اهمیت دارد. موسیقی پس زمینه اهمیت ویژه ای دارد. آهنگ‌هایی که مشتریان شما می‌شنوند می‌توانند تجربه ناهار خوری آن‌ها را ایجاد کنند یا آن‌ها را خراب کنند.

موسیقی آنقدر قدرتمند است که این پتانسیل را دارد که خلق و خوی ما را تغییر دهد، به ما انرژی بدهد یا بخوابیم، و شما به عنوان صاحب رستوران این دومی را نمی خواهید. در واقع، شما یک فرصت منحصر به فرد برای استفاده از موسیقی پس زمینه مناسب برای رشد فروش خود و ایجاد تجربه بهتر برای مشتری دارید. یک مطالعه نشان داده است که موسیقی پس‌زمینه‌ای که با شخصیت برند شما مطابقت دارد، فروش رستوران‌ها را تا ۹ درصد افزایش می‌دهد.

آیا تا به حال از وعده غذایی خود در رستوران لذت برده اید اما تصمیم گرفته اید که دیگر برنگردید؟ این اتفاق خیلی مکرر می افتد. دلایل زیادی وجود دارد که مردم از صرف غذا در بیرون از خانه لذت می برند و غذا تنها یکی از آنهاست. یک محیط خوب و فرصتی برای بیرون رفتن از خانه دلایل دیگر است. به همین دلیل، رستوران ها باید بر چیزی بیش از ایجاد غذاهای اشتها آور برای مشتریان خود تمرکز کنند، بلکه باید یک تجربه نیز ایجاد کنند. یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، موسیقی است.

مردم احساس حریم خصوصی در یک فضای به خوبی حفظ شده را دوست دارند. موسیقی از این جهت کمک می‌کند که سر و صدای کافی در اتاق اضافه می‌کند تا مشتریان دیگر را غرق کند و برای مکالمه‌شان حریم خصوصی ایجاد کند. این می تواند با پر کردن مکث های ناخوشایند به یک تجربه غذاخوری کمک کند. ناگفته نماند که موسیقی به مشتریان کمک می کند زمانی که باید منتظر بمانند یا برای یک میز یا برای رسیدن غذایشان.

موسیقی می تواند لحن رستوران شما را تنظیم کند. تحقیقات نشان داده است که موسیقی کلاسیک و جاز باعث می شود یک رستوران با کلاس تر به نظر برسد در حالی که موسیقی پاپ و رپ باعث می شود یک مکان معمولی تر به نظر برسد. بسته به فضایی که می خواهید می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا نوع غذاخوری هایی را که قصد دارید جذب کنید.

موسیقی همچنین مدت زمان ماندن افراد در رستوران را تعیین می کند. نشان داده شده است که موسیقی سریع و با سرعت بالا باعث می‌شود که مهمان‌ها وارد و خارج شوند، بنابراین اگر می‌خواهید سریع برگردید، این را امتحان کنید. از سوی دیگر، موسیقی آهسته تر نشان داده شده است که باعث می شود مردم آهسته تر غذا بخورند و طولانی تر بنشینند. اگر با سبک رستوران شما مطابقت دارد و می خواهید مردم برای خوردن دسر و قهوه کنار هم بنشینند، این مسیر را دنبال کنید.

رستوران ها، و دیگر فضاهای غذاخوری که انواع مختلفی از موسیقی را برای تکمیل  تجربه غذاخوری هایشان پخش می کنند ، امری رایج است. موسیقی علاوه بر اجتناب از نا آشنا بودن غذا خوردن در سکوت ، کارهای بیشتری انجام می دهد و گفته می شود که نه تنها بر جو ، بلکه بر میزان غذا و نوشیدنی مصرفی نیز تأثیر می گذارد

       برای اطلاع بیشتر از رستوران تهران و بهترین رستوران تهران و کترینگ خوب در تهران  بر روی آن کلیک کنید. 

 

تسکین استرس و افزایش انرژی مثبت

شما می خواهید استراحت کنید و از آن لذت ببرید تا استرس ، تنش و حجم کاری که در طول روز یا هفته داشتید را فراموش کنید. موسیقی زنده بهترین محیط را برای کمک به آرامش شما فراهم می کند. شواهد علمی نشان داده است که موسیقی زنده با ترشح هورمون های شادی در روح و بدن شما به کاهش خستگی کمک می کند. این بهترین راه برای تزریق انرژی مثبت و ایجاد آرامش دوباره است.

موسیقی زنده در کافه ها و رستوران ها محیط هایی را ایجاد می کند که حس آزادی و آشنایی را به شما القا می کند. اینجا جایی است که با افراد غریبه ای ملاقات می کنید که با آنها علایق مشترک دارید و همه به دنبال هیجان موسیقی زنده هستند. می ‌توانید در حین لذت بردن از گروه‌ های موسیقی ، مکالمات جذابی داشته باشید و دوستان جدیدی پیدا کنید. موسیقی با ایجاد فضایی دوستانه و آرامش بخش به شما احساس آرامش می کند.

وقتی از سازها برای پخش موسیقی زنده استفاده می شود هیجان انگیزتر هستند. شما می توانید از هیجان موسیقی که نه تنها با تماشا کردن ، بلکه گوش دادن به آهنگ هایی که در زمان واقعی با آلات موسیقی مختلف اجرا می شوند ، لذت ببرید. همچنین می توانید آهنگ مورد علاقه خود را درخواست کنید که در حین تماشا پخش شود.

موسیقی زنده راهی فوق ‌العاده برای دور کردن ذهن آنها از انتظار و در عوض لذت بردن از لحظه است. این می تواند احساس خوبی در آنها ایجاد کند و قبل از اینکه متوجه شوند ، از غذای خوشمزه خود لذت خواهند برد. سرگرمی زنده یک راه عالی برای به حداقل رساندن بازی انتظار برای مشتریان ارزشمند شما است.

کارکنان شما بخش مهمی از کسب و کار شما هستند و بدون آنها ، جلب رضایت مشتریان دشوار است. موسیقی زنده همچنین می تواند احساس خوبی در کارمندان ایجاد کند. یک کارمند خوشحال از روز یا شب خود لذت می برد و همچنین کار بزرگی انجام می دهد. با فضایی شاد ، آنها می توانند با خوشحالی به مشتریان شما خدمات رسانی کنند و به یک تجربه عالی و فروش بسیار بیشتر منجر شوند.

موسیقی یک عنصر کلیدی برای ایجاد روحیه است و جای تعجب نیست که رستوران‌ها آن را به نفع خود پخش کنند. موسیقی کلاسیک جاز و سبک جز انتخاب ‌های محبوب در رستوران‌ ها هستند تا مشتریان احساس آرامش کنند. وقتی موسیقی خیلی بلند است ، مهمانان نمی توانند صدای یکدیگر را بشنوند و این تأثیر منفی بر تجربه کلی غذا می گذارد. صدا های بلند پس زمینه نیز ممکن است حس چشایی ما را مختل کند و بر تجربه چشایی غذا و نوشیدنی برای مشتریان تأثیر بگذارد.

با این حال ، زمانی که موسیقی خیلی ملایم باشد ، ممکن است نامناسب نیز باشد ، زیرا هدف از موسیقی این است که نقش مهمی را در ایجاد یک فضای شخصی و خصوصی در اطراف غذاخوری ها ایفا کند ، و به آن ها اجازه می دهد بدون نیاز به احساس حضور مزاحم سایر غذاخوری ها ، چت و استراحت کنند. برای صرف ناهارخوری های مکرر همراه با زمان انتظار ، موسیقی دوباره وارد می شود تا انتظار را کم استرس تر کند. آهنگ‌ های ملایم در پس‌زمینه ، اضطراب و استرس را تسکین می‌دهند و حتی باعث می‌شوند زمان سریع ‌تر به نظر برسد. بسیاری از کافه ‌ها و رستوران های فضای باز ، تجربه ‌های ناهارخوری را همراه با موسیقی زنده اجرا شده توسط گروه ‌های موسیقی ارائه می ‌دهند ، به طوری که میهمانان بتوانند از غذای خود در فضایی سرزنده و نشاط ‌آور لذت ببرند.

بسته به ترجیحات فردی ، ممکن است به دنبال تجربه های مختلف غذاخوری باشد. با این حال ، مسلم است که موسیقی نقش بسیار زیادی در غذاخوری ، و در زندگی روزمره ما دارد. استفاده از موسیقی در رستوران ها و کافه های شما چیزی فراتر از ایجاد یک فضای لذت بخش است. هنگامی که موسیقی به طور مؤثر استفاده می شود ، این پتانسیل را دارد که محیط شما را بهبود بخشد ، مردم را دور هم جمع کند و به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبای شما متمایز شود.

موسیقی و تجربه مشتری ، دوست دارید مشتریان هنگام صرف غذا در رستوران یا کافه شما چه چیزی را تجربه کنند؟ خدمات با کیفیت؟ محیط آرامش بخش یا شاد؟ موسیقی می‌ تواند بخش مهمی از زندگی روزمره برای بسیاری از افراد باشد ، به‌ویژه در اوقات فراغت ، به همین دلیل است که بدون آن چیزی در محیط رستوران یا کافه‌های شما کم است. علاوه بر این ، پخش موسیقی می تواند با کمک به ایجاد لحن ، تقویت روحیه و ایجاد یک محیط سرگرم کننده به ایجاد فضای مثبت تر و بهبود رضایت مشتری کمک کند. با پخش موسیقی که نشان ‌دهنده برند و مشتریان شماست ، می ‌توانید در رستوران یا کافه‌ تان احساس کنند که در خانه هستند. این به نوبه خود می تواند به این معنی باشد که آنها به طور بالقوه زمان بیشتری را در محل شما صرف می کنند.

از موسیقی برای تکمیل برند خود و متمایز کردن آن از رقبای خود استفاده می کند. به همین دلیل است که موسیقی می تواند به اندازه نام رستوران  یا دکوراسیون شما مهم باشد. چه کسب و کار شما شاد و سرزنده ، آرام و رمانتیک باشد یا آرام ، موسیقی که انتخاب می کنید می تواند به شما کمک کند دقیقا فضای مناسبی ایجاد کنید و می تواند برای فردیت شما مهم باشد.

 f/رستوران با موسیقی زنده درپاسداران

چگونه پخش موسیقی در رستوران می تواند کارمندان را درگیر و با انگیزه نگه دارد؟

موسیقی می ‌تواند به ایجاد فضایی دوستانه و خوش ‌آمدتر کمک کند که می ‌تواند به ایجاد همکاری با همکاران و تعامل با مشتریان کمک کند ، در نتیجه به طور بالقوه منجر به بهبود سطح خدمات و به طور کلی تجربه مشتری بهتر می‌شود.

صبح،  قبل از اینکه مشتریان به رستوران شما برسند ، پخش موسیقی می ‌تواند کارایی و کیفیت کار را بهبود بخشد ، اما همچنین می ‌تواند رضایت کارکنان را بهبود بخشد و اگر در حال حاضر در رستوران یا کافه خود موسیقی نمی ‌نوازید، به طور بالقوه باعث می ‌شود که کارکنان شما احساس ارزشمندی بیشتری کنند. بسیاری از رستوران ها متوجه شده اند که موسیقی زنده راه خوبی برای جذب مشتری است. در سال های اخیر ، رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم رو به رشد برای رستوران ها ظاهر شده اند. این به آنها در افزایش بازاریابی خود کمک کرده است.

 

موسیقی زنده انرژی مثبت و نشاط آور را پخش می کند

مردم می خواهند آرامش داشته باشند و استرس ها و تنش های مربوط به شغل و روزهای طولانی را فراموش کنند. موسیقی زنده با ایجاد بهترین محیط به آنها کمک می کند تا آرامش داشته باشند. از این رو، نه تنها در کافه‌ ها و رستوران‌ ها، بلکه در مکان ‌های کاربردی ، رویداد های شرکتی و سایر اجتماعات اجتماعی محبوب است. از این گذشته ، موسیقی با ترشح هورمون های شادی در بدن به شما کمک می کند تا از خستگی خود خلاص شوید.

      برای اطلاع بیشتر از بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران و بهترین رستوران هروی  و رستوران شیک در تهران  بر روی آن کلیک کنید. 

موسیقی زنده یک جو اجتماعی ایجاد می کند

پخش موسیقی زنده می تواند فضایی از آزادی و آشنایی را ایجاد کند که در آن می توانید با افراد جدید ملاقات کنید. در فضای آرامش بخش، مردم بیشتر با افراد مختلف صحبت می کنند و احتمالاً دوستان خوبی پیدا می کنند.

 

گوش دادن به موسیقی می تواند شما را به سفری به جایی برساند که همه چیز در آن رمانتیک و آرام باشد. یا ، موسیقی زنده می تواند فضایی عالی از سرگرمی و لذت را برای یک مهمانی بزرگ ایجاد کند. حتی گوش دادن به موسیقی زنده در کافه ها و رستوران ها برای یک دروازه عصرانه بدون رفتن به تعطیلات ایده آل است. بعد از یک روز طولانی ، مقداری غذای خوب و موسیقی زنده بهترین راه حل برای شما هستند.

 برای اطلاع از رزو میز و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در سایت ما عضو شوید یا با رستوران باران تماس بگیرید.

مجموعه رستوران و سفره خانه سنتی باران وقع در میدان هروی ، بلوار گلزار دارای فضایی بسیار زیبا تلفیقی از طرحهای سنتی و مدرن دارای سه طبقه که بصورت مجزا به سه قسمت به  ترتیب از طبقه دوم کافه و سفره خانه سنتی و طبقه اول رستوران شیک باران و طبقه همکف قسمت کترینگ و ارائه سرویس پذیرایی در منزل و یا مکان مد نظر مشتریان می باشد

تماس با ما

آرس و تلفن :

تهران_ میدان هروی _ بلوار گلزار _ بعد از کوچه 15 _ رستوران باران
تلفن : 02122527151