کترینگ برای نذری|قبول سفارش انواع غذای نذری

کترینگ برای نذری، این کلمه خیلی ساده به نظر می رسد. آیا پذیرایی که در آن  یک سرآشپز و تیمش غذا را  می پزند و سرو می کنند، درست است؟ بله  این درست است ولی  چیزهای بیشتری هم  در معنی کترینگ وجود دارد.

خدمات کترینگ می تواند  آماده‌سازی، ایجاد، تحویل و ارائه غذا برای مشتریان انجام دهد.

 اگر تا به حال در یک جشن عروسی، میهمانی جمع آوری کمک مالی و مراسم های مختلف شرکت کرده اید که غذای آنها را بسیار دوست داشتید به احتمال  خیلی زیاد در این مراسم ها از غذا هایی که در کترینگ تهیه شده ، استفاده شده است.

کترینگ یکی از شغل های در حال رشد در زمینه ی هنر آشپزی است.

یک کترینگ خوب ، ترتیب تهیه، تحویل و ارائه غذای عالی را برای مشتریان خود  می دهد. 

(رستوران و کترینگ باران آماده پذیرایی از هیات های محترم عزاداری و مجالس عزای شما در ایام محرم می باشد)

(استفاده از مواد اولیه مرغوب،داشتن کادر مجرب،مزه و طعم عالی غذا از مزایای رستوران باران می باشد)

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارائه خدمات با ما در تماس باشید. 

کترینگ ها  سه نوع مختلف  وجود دارند که عبارت هستند از:

پذیرایی های سیار

 پذیرایی در هتل ها و رستوران ها

 پذیرایی های مراسم های خصوصی

کترینگ ها سعی می کنند تا نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده کنند. 

توجه کنید که در بعضی موارد  کترینگ ها برای تهیه ی غذا در مراسم های مذهبی انتخاب  می شوند و باید به دقت انتخاب  شوند.

پذیرایی سیار

یک کترینگ می تواند در مکان های مختلف، هم در داخل و هم در فضای باز کار کند.

کترینگ ها معمولا در یک نمایشگاه، یک گوشه ی خیابان، در یک محل ساخت و ساز، در یک مرکز خرید ، و در بعضی موارد در لابی برخی از مشاغل یافت می شوند.

در این نوع از کیترینگ ها اقلام مختلف از قبل بسته بندی شده است، از ساندویچ های متنوع گرفته تا سالاد های متفاوت که آنها را ارائه می دهند و حتی ممکن است بتوانند وعده های غذایی متفاوت را به مشتریان تجاری در مکان های ویژه تحویل دهند مثلا برای افرادی که  آنقدر سرشان شلوغ است که نمی توانند حتی دفتر خود را برای ناهار ترک کنند.

کیترینگ هتل و رستوران

معمولا رابط بین یک مشتری و کارکنان آشپزخانه ی خود برای برنامه ریزی یک رویداد مهم هستند.

مسئولیت‌های آن‌ها شامل تهیه ی منوی متناسب ، چیدمان ضیافت مهم ، چیدمان میز مخصوص، تزئینات و به ویژه ترتیب دادن پرسنل اضافی در صورت نیاز است.

کترینگ مراسم های خصوصی 

در این نوع کترینگ ها که برای مراسم های خاص برنامه ریزی و صحبت می شود به خصوص برای مراسم های ایام محرم که افرادی علاقه دارند نذری های خود را به صورت غذا تقدیم عزا داران کنند.

با هماهنگی های لازم با کترینگ ها می توانید به راحتی منوی خود را انتخاب کنید و در زمان مشخص غذای نذری خود را در یافت کنید بدون اینکه دچار دردسر شوید و در مکان مورد نظر خود نقدیم عزاداران کنید.

کترینگ های خصوصی 

این نوع کترینگ ها صاحب کسب و کار خود  هستند و در صورت نیاز با فروشندگان مختلف می توانند قرارداد ببندند. 

این کترینگ ها معمولا  برای پذیرایی های عروسی، جشن تولد، سالگردهای شخصی، رویدادهای تجاری، مهمانی ها و بسیاری از رویدادهای دیگر انتخاب می شوند.

آنها مسئول تمام جنبه های مناسبت ها به ویژه منوها، اجاره ظروف غذاخوری و ترتیب دادن کارکنان خدمات مناسب هستند.

پذیرایی عالی نیاز به یک اخلاق کاری خوب و قوی،صبر، مهارت های ارتباطی بسیار عالی، مهارت های نظارتی فوق العاده و دقت در جزئیات مختلف دارد. مهارت های سازماندهی عالی و مسئولیت پذیری به یک آشپز کمک می کند تا در این حرفه  فرد موفقی شود.

الزامات قانونی  که باید حتما  توسط کترینگ ها نیز رعایت شود شامل:

 مجوز بهداشت، بیمه مسئولیت، مجوزهای تجاری مناسب با نیاز استان است.

 

وقتی نوبت به تهیه غذا می رسد، گزینه های زیادی در اختیار ما وجود دارد. به عنوان یک گزینه رایج، ما می‌توانیم برای انجام پذیرایی با رستوران‌ها تماس بگیریم، اما یک جایگزین این است که از خدمات کترینگ‌های حرفه‌ای (کسانی که واقعاً رویدادها را در مرکز آن انجام می‌دهند) استفاده کنیم. در این مقاله به مزایای دومی یعنی استخدام یک کیترینگ حرفه ای برای رویداد شرکتی شما می پردازیم.

کار در صنعت پذیرایی نیاز به مهارت‌های خاصی دارد که هر کیترینگ برای بهبود آن دارد، مانند توانایی برنامه‌ریزی منو، سفارش مقادیر زیادی از کالاها، برخورد با فروشندگان مختلف و ارائه خدمات بهتر به مشتریان. قابل ذکر است که کترینگ رستوران باران دارای چندین نوع خدمات پذیرایی از جمله ، خدمات ضیافت می باشد.

سعی کنید غذاهای مختلفی را برای عدم تحمل لاکتوز یا آلرژی به غذاهای دریایی یا برخی دیگر از مسائل جدی مرتبط با سلامتی تهیه کنید. در نتیجه، ظروف باید همیشه به طور جداگانه برای آنها چیده شود. مزیت اصلی تکیه بر بهترین خدمات پذیرایی، ارائه یک منوی قابل تنظیم برای به دست آوردن قلب و شکم همه است. کیترینگ رستوران باران  خدمات پذیرایی شرکتی را برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان ما در هسته کاری که انجام می دهیم، ارائه می دهد.

خواه شما یک کسب و کار کوچک و متوسط، شرکت بزرگ، صنعتی، مراقبت های بهداشتی یا آموزشی هستید و می خواهید مردم خود را با یک وعده غذایی خوب خوشحال کنید. پختن غذای خوشمزه برای مهمانان برای شما آسان نیست، بنابراین باید از یک سرویس پذیرایی شرکتی کمک بخواهید.

     برای اطلاع بیشتر از  کترینگ شرکت ها و سازمان ها و رستوران با سالن vip و تهیه غذای قیمت مناسب در تهران بر روی آن کلیک کنید.

 

مزایای استفاده از یک شرکت پذیرایی

کیترینگ در رستوران باران  از بازار دوره اصلی مدیریت یا میزبانی یک رویداد با مسئولیت های زیادی همراه است. سازماندهی غذا در این رویداد یک مسئولیت بزرگ است. ممکن است آشپزخانه بزرگ یا ظروف تخت و ظروف برای تعداد افرادی که در مراسم شما حضور خواهند داشت، نداشته باشید. شرکت های پذیرایی وجود دارند که هر جنبه ای از تهیه و تمیز کردن غذا را انجام می دهند. برخی می توانند بشقاب ها و ظروف شیشه ای و سایر مواردی را که ممکن است برای موفقیت این رویداد به آنها نیاز داشته باشید، ارائه دهند. استخدام یک متخصص به شما زمان می دهد تا سایر جنبه های رویداد خود را سازماندهی کنید. خدمات کترینگ شرکتی تنوع منو و گزینه های آشپزی متعددی را برای گردهمایی های رسمی، کنفرانس ها، سمینارها، جلسات نمایندگی ها، جلسات کاری، جشن تولد و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد.

 f/کترینگ برای نذری

تنوع گسترده ای از گزینه های غذایی

یکی از مزایای استخدام کترینگ شرکتی این است که می توانید گزینه های غذایی متنوعی داشته باشید. در طول یک رویداد شرکتی، باید تعداد بیشتری از غذاهای اولیه را در منوی خود نگه دارید. این به شما این امکان را می دهد که هر مهمانی را با ترجیحات غذایی و سلیقه های خاص تهیه کنید. شما می توانید فرصتی برای تغییر منو داشته باشید. با این کار، مجبور نیستید به یک منوی خاص با تعداد محدودی غذا بچسبید، که اغلب برای کترینگ های مستقر در رستوران اتفاق می افتد.

 

شما می توانید تضمین کنید که غذا عالی است

اگر محلی که انتخاب کرده‌اید خدمات غذای داخلی ارائه می‌دهد، همیشه نمی‌توانید تضمین کنید که مهمانانتان از غذا لذت خواهند برد. این در صورتی درست است که هیچ کس در تیم شما قبلاً در مکان مذکور نبوده باشد. با این حال، استخدام یک کترینگ شرکتی به شما این اطمینان را می دهد که غذایی که انتخاب می کنید برای مهمانان عالی خواهد بود. علاوه بر این، بسته به نیازهای غذایی خاص مهمانان، مذاکره و سفارشی کردن منو بسیار آسان تر خواهد بود. استخدام یک سرویس پذیرایی شرکتی در پرث نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه می تواند به بهبود برداشت در مورد تجارت کمک کند. در اینجا مزایای کترینگ شرکتی وجود دارد:

 

تغییرات منوی متعدد و گزینه های آشپزی

کترینگ های شرکتی در انواع مختلف منو و گزینه های آشپزی تخصص دارند. هنگامی که خدمات پذیرایی شرکتی خود را انتخاب کردید، می توانید منوی خود را با آنها برنامه ریزی کنید. به راحتی می توان به آنها اعتماد کرد تا بهترین غذاها را برای مهمانان خود تهیه کنند. در واقع می توانید آنها را استخدام کنید تا غذاهای مختلف را برای رویداد شرکتی خود تهیه کنند.

 

مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهید

پذیرایی با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهید. افراد بی تجربه را برای تهیه غذای رویداد شرکت خود استخدام نکنید. داشتن کترینگ های شرکتی می تواند تصور شرکت شما را بهبود بخشد. در واقع، بیشتر مهمانان شما ممکن است بخواهند بعد از رویداد شرکتی با شما تجارت کنند. بنابراین، می‌توانید از کیترینگ شرکتی برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود و ایجاد برند خود استفاده کنید.

 

 دردسر کمتر

سازماندهی یک رویداد بزرگ دشوار است. حتی آماده کردن و سرو غذا برای مهمانانتان سخت تر است. در صورت خرابکاری، احتمال از دست دادن برخی از مشتریان شما بیشتر است. استخدام کترینگ های شرکتی برای تهیه و رسیدگی به غذا. استخدام کترینگ های شرکتی استرس ناشی از برنامه ریزی منو، ارائه غذا و نظافت را کاهش می دهد.

 

خدمات با کیفیت

کترینگ های شرکتی خدمات با کیفیت و کمک های حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند. از آنجایی که آنها به طور حرفه ای برای تهیه و ارائه انواع مختلف غذا آموزش دیده اند، می توانید به کترینگ های سازمانی خود اعتماد کنید تا خدمات پذیرایی شرکتی شما را انجام دهند. علاوه بر این، آنها با مهمانان شما با احترام ارتباط برقرار می کنند. کیفیت غذا می تواند باعث ایجاد یا شکست یک رویداد شود. میهمانان خود را با غذاهای باکیفیت تحت تاثیر قرار دهید، غذایی که برای مدتی طولانی در مورد آن صحبت می کنند.

 

در زمان و پول صرفه جویی کنید

برنامه ریزی منو، تهیه غذا و اجرای یک رویداد شرکتی زمان زیادی می برد. استخدام کترینگ های شرکتی برای تهیه و ارائه غذا مقرون به صرفه است. همچنین، استخدام کترینگ های شرکتی به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر اجرای رویداد شرکتی خود می دهد. با این حال، شما باید خدمات پذیرایی شرکتی مناسب را انتخاب کنید. به عنوان میزبان، با استخدام یک شرکت پذیرایی، در زمان خود صرفه جویی کرده و استرس را کاهش خواهید داد. این به شما یک چیز کمتر برای سازماندهی می دهد تا بتوانید روی جنبه های دیگر رویداد که باید سازماندهی شوند تمرکز کنید. به جای اینکه خودتان غذا بپزید و سرو کنید، می توانید به جای نگرانی در مورد غذا، کمی برای استراحت و معاشرت در این مراسم وقت بگذارید. برنامه ریزی یک رویداد شرکتی مستلزم زمان و تلاش فوق العاده ای است. شما باید در مورد دعوت ها، تزئینات، غذاها و نوشیدنی ها فکر کنید. خوشبختانه، برخی از کترینگ های حرفه ای شرکتی خدمات گسترده ای را ارائه می دهند که به شما در این موارد کمک می کند. از این رو، کترینگ های شرکتی نه تنها قدرت ارائه غذای عالی را دارند، بلکه می توانند نگرانی شما را با مراقبت از همه کار سخت کاهش دهند.

   برای اطلاع بیشتر از تهیه غذا محرم و بهترین رستوران های تهران برای تولد  و رستوران سنتی با قلیان   بر روی آن کلیک کنید. 

انتخاب منو و راهنمایی حرفه ای

یک شرکت پذیرایی حرفه ای معمولاً گزینه های منو دارند، اما اگر چیزی که می خواهید دارید که در منو نیست، به طور کلی شما را در خود جای می دهند. یک شرکت کترینگ تهیه، سرویس و تمیز کردن غذا را انجام می دهد. در طول رویدادها، شما با شرکا و مشتریان ملاقات می کنید. ظاهر شما تصویر شرکت را منعکس خواهد کرد. گاهی اوقات، این می‌تواند هر معامله‌ای را که در حال انجام آن هستید، ایجاد یا شکست دهد. همین امر در مورد غذاهایی که توسط شرکت شما در طول رویدادها سرو می شود صادق است. اگر غذا به صورت حرفه ای تهیه، سرو و ارائه شود، تاثیر مثبتی برای مشتریان و کارمندان ایجاد می کند. با این کار، آنها در انجام تجارت در شرکت شما اطمینان بیشتری خواهند داشت.

 

بهداشت

شرکت های پذیرایی حرفه ای می دانند که رعایت بهداشت مهم است. آنها اطمینان حاصل می کنند که غذای سرو شده تمیز و مناسب برای مصرف است.

کترینگ قراردادی زمانی است که یک سازمان یک کترینگ مستقل را برای ارائه خدمات پذیرایی در محل کار خود هر روز استخدام می کند. تصمیم برون سپاری یک تصمیم مهم است. پیامدهای گسترده ای برای سازمان، کارکنان و تیم پذیرایی خواهد داشت. این راهنمای تخصصی مزایای اصلی پذیرایی قراردادی را بیان می کند.

مسئولیت پذیری، پذیرندگان قراردادی ریسک و مسئولیت دستیابی به موفقیت را بر عهده دارند. الهامات و ایده ها توسط آنها هدایت می شود و متناسب با نیازهای مشتری خواهد بود. کترینگ مسئول تمام هزینه های پذیرایی و گزارش در سطح جزئیاتی است که مناسب مشتری است.

 s/کترینگ برای نذری

 مشتریان می توانند روی کسب و کار خود تمرکز کنند

کترینگ های قراردادی بر روی پذیرایی تمرکز می کنند تا مشتریان بتوانند روی تجارت خود تمرکز کنند. این کترینگ متخصصان را در هر زمینه ای از بازاریابی و ایمنی مواد غذایی گرفته تا نوآوری مواد غذایی استخدام می کند. این تیم توسعه دهنده تیم پذیرایی مشتری است و در صورت نیاز می تواند به عنوان یک منبع استفاده شود.

کیترینگ های متخصص می توانند سریعتر از یک مشتری روندها را تشخیص دهند و نسبت به آنها واکنش نشان دهند. منبع کترینگ برای مدیریت پردازش شامل صورتحساب و پرداخت به این معنی است که مشتریان فقط یک فاکتور برای پردازش دارند. وقت مشتری صرف راه اندازی و مدیریت زنجیره تامین تخصصی نخواهد شد.

کترینگ ها این توانایی را دارند که افراد ماهر را از استخر موجود و شبکه گسترده خود جذب کنند. کترینگ ها سیستم ها و فرآیندهایی را برای مدیریت عملکرد اعضای تیم دارند و این بخشی از تعهد قراردادی آنها است که تیم را به درستی انجام دهند. کترینگ ها می توانند از یک مربی اختصاصی پذیرایی که همه جنبه های آموزش قانونگذاری و انگیزشی را درک می کند، حمایت کنند.

   برای اطلاع بیشتر ازکترینگ سازمان ها وشرکت ها  و فست فود های میدان هروی  و بهترین رستوران سنتی تهران  و رستوران خوب در تهران  بر روی آن کلیک کنید. 

انطباق با قانون

کترینگ ها از افسران بهداشت و ایمنی مستقل و کاملاً تأیید شده برای تکمیل ارزیابی های کامل خطر و پاسخ به هرگونه سؤال استفاده می کنند. خدمات آنها شامل ارائه برنامه آموزشی جامع بهداشت و ایمنی و ایمنی مواد غذایی برای هر عضو تیم است. این به مشتریان آرامش زیادی می دهد.

یک کترینگ سالانه ممیزی‌های کیفیت مستقل را تکمیل می‌کند تا بهترین را در کلاس معیار قرار دهد و به آن دست یابد. کترینگ می تواند کنترل های مالی کاملاً مجزا و قابل حسابرسی را ارائه کند. در نهایت، استخدام یک کترینگ حرفه ای شرکتی، کل کارکنان را در طول رویدادها به همراه خواهد داشت. برخی از افراد در تهیه و سرو غذا کمک می کنند. آنها مطمئن می شوند که لیوان های نوشیدنی پر شده است، ظروف کثیف را پاک می کنند و به درخواست های هر مهمان رسیدگی می کنند. آنها به عنوان یک تیم کار می کنند تا مطمئن شوند که رویداد شما سازماندهی شده است.

نیازی به گفتن نیست، کترینگ های حرفه ای ممکن است کلید تضمین موفقیت رویدادهای شما باشند. فقط مطمئن شوید که نقش خود را در غربالگری و انتخاب موارد بسیار معتبر انجام می دهید تا موفقیت رویدادهای خود را مهر و موم کنید.

 برای اطلاع از رزو میز و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در سایت ما عضو شوید یا با رستوران باران تماس بگیرید.

مجموعه رستوران و سفره خانه سنتی باران وقع در میدان هروی ، بلوار گلزار دارای فضایی بسیار زیبا تلفیقی از طرحهای سنتی و مدرن دارای سه طبقه که بصورت مجزا به سه قسمت به  ترتیب از طبقه دوم کافه و سفره خانه سنتی و طبقه اول رستوران شیک باران و طبقه همکف قسمت کترینگ و ارائه سرویس پذیرایی در منزل و یا مکان مد نظر مشتریان می باشد

تماس با ما

آرس و تلفن :

تهران_ میدان هروی _ بلوار گلزار _ بعد از کوچه 15 _ رستوران باران
تلفن : 02122527151